U zajednicama filmskih kritičara, zanimanje za međunarodni film uobičajena je značka časti medijske pismenosti koja nadilazi naslove snimane u Europi i Sjevernoj Americi. Međutim, određenje sadržaja navodno međunarodnog filma predvidljivo je i nepotpuno. Poznajemo rane japanske klasike, avangardne horore i djela o odabranim obiteljima, tečni smo u južnokorejskim trendovima neo-noir trilera Parka Chana Wooka i oštrih kritika kapitalizma Bonga Joon Hoa te prepoznajemo razmjer industrijskih kompleksa indijskog i kineskog filma, čije istančanije drame katkad dopru i do naših kina. Razumijemo političnost čina stvaranja filma pod drakonskim prijetnjama iranske vlasti, od južnoameričkih filmova učimo kako se ispravno i neispravno suočiti s ostavštinom kolonijalizma, neimaštine i di...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....