U vrijeme kad sam se počeo baviti filmskom kritikom, Oliver Stone je u jednom trenutku - ne odviše dugom - bio oličenje holivudskog filmskog establišmenta. Bile su to kasne osamdesete, u Americi je završavala konzervativna dekada Reagana i Busha, socijalizam se u Istočnoj Europi raspadao, a mlada filmska kritika otkrivala je postmodernizam i uzdizala Bessona, Kaurismakija, Jarmana i Jarmuscha.
Nekako u to vrijeme, Oliver Stone snimio je svog četverostrukog oskarovskog pobjednika “Vod smrti”, potom “Wall Street”, a onda i “Rođen 4. srpnja”, film po memoarima vijetnamskog veterana Rona Kovica koji je dobio osam oskarovskih nominacija i činio se vrhuncem Stoneove preuzetne grandece.
Nije bio kul
U to vrijeme, na onoj finoj, neinstitucionalnoj tezulji koja u svakom polju k...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....