NOVI KORPORATIVNI IZGLED

RTL DOBIVA NOVI VIZUALNI IDENTITET Kreirali su ga gledatelji, novi slogan je - 'Više od televizije'

Danijela Vučković Novosel i Ana-Marija Brdar
 Marko Todorov / CROPIX
 
 

Kraj 2019. godine specifičan je za glavni kanal RTL- a Hrvatska. Osim što Informativni program počinje s prikazivanjem iz novog, najmodernijeg studija u zemlji opremljenog vrhunskom tehnologijom, RTL, najstariji kanal grupacije, dobiva novi vizualni identitet napravljen u suradnji s gledateljima.

Pod novim sloganom „Više od televizije“, identitet RTL-a ocrtava emocije, boje, multiplatformski pristup informiranju i zabavljanju gledatelja te njihovo aktivno uključivanje. Takav je i novi logo, čije su boje crvena, žuta i plava, zaštitni znak kanala, ali i jedan od najjačih brendova u zemlji postale još „vidljivije“ i ocrtavaju svu ljepotu zemlje i života. Vizuali su napravljeni uz sudjelovanje gledatelja iz različitih krajeva zemlje te različitih dobnih skupina, a identitet kanala u potp...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
04. prosinac 2025 14:31