Dvije HRT-ove serije bez premca su se nametnule širokoj publici: “Crno-bijeli svijet” imao je tu prednost da nas je vratio u doba glazbenog novog vala, koje još uvijek iskrsava na CD-ima, u televizijskim spotovima i prigodnim reportažama (uostalom, dokumentarac Igora Mirkovića “Sretno dijete” o tom razdoblju skupio je u kinima tridesetak tisuća gledatelja, što je bila impozantna brojka), a “Dnevnik velikog Perice” naslanjao se na “Tko pjeva, zlo ne misli”, možda najpopularniji hrvatski film svih vremena, neskrivenu apoteozu tridesetih prošlog stoljeća, a kako mu je figurirao kao nastavak, odigravao se ranih šezdesetih, baš u vrijeme eksplozije potrošačkog društva, kad je svako kućanstvo koje je držalo do sebe nastojalo nabaviti televizor.
Zajednički nazivn...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....