Scott Cawthon potpuno je drukčije zamišljao svoju karijeru. Najprije je osmislio nekoliko videoigara s kršćanskom tematikom, no nakon reakcija da bi to bolje funkcioniralo da je u pitanju horor, napravio je franšizu koja je tijekom godina narasla u opus od devet videoigara takva žanra. Prva je nastala u ljeto 2014., mjesto radnje bio je zapušteni obiteljski restoran, točnije pizzerija, čija je maskota bio animatronični medo Freddy Fazbear. Koncept videoigre bio je da njezin potrošač (odnosno igrač) ostane nakon ponoći u tom prostoru i da pokuša preživjeti u neprijateljskoj okolini čiji stanar nije samo Freddy, nego ih ima još. Svi su pokretni i spremni ubijati, a igrač ima na raspolaganju sigurnosne kamere, svjetla, vrata i ventilacijske otvore.
Već 2015. godine Warner...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....