POPKULTURNA RIZNICA

Vlak za podsvijest Doma Cobba: Što kad neriješeni problemi postanu opasni po život

Joseph Gordon-Levitt u filmu ”Početak”

 Photo ITAR-TASS/TASS/Profimedia
Iako se “Početak” najčešće spominje zbog scenarističkih akrobacija i akcijskih scena, on zapravo govori o destruktivnosti podsvijesti

Ako je Christopher Nolan po nečemu poznat, onda to nikako nije suptilnost. Bavi se velikim temama, filmovi su mu (pre)glasni i vizualno iznimno atraktivni, a njegovo eksperimentiranje s vremenom svijetu filma dalo je nekoliko vrhunskih ostvarenja. No, to što po suptilnosti nije poznat, ne znači da povremeno ne zna iznenaditi.

“Početak”, film koji je snimio između drugog i trećeg nastavka svoje hvaljene trilogije o “Vitezu tame”, počinje poprilično nesuptilno. Nolan na samom početku gledatelju predstavi poznata lica - Leonarda DiCaprija i Kena Watanabea - no vrlo brzo počne komplicirati. Uvodna sekvenca, gledatelj kasnije dozna, zapravo je sekvenca s kraja filma, a dvije koje uslijede nakon nje zapravo su snovi...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
19. travanj 2024 06:41