'KRALJEVI BOGOVA'

28. MUZIČKI BIENNALE ZAGREB Koreograf šumom, a glazba drumom

 Ranko Šuvar / CROPIX
Pascal Touzeau nije najbolje osluhnuo što mu govore glazbeni predlošci Tomislava Olivera i Ivane Kiš za balet ‘Kraljevi bogova’
Pascal Touzeau nije najbolje osluhnuo što mu govore glazbeni predlošci Tomislava Olivera i Ivane Kiš za balet ‘Kraljevi bogova’

Nakon osam dana 28. muzički biennale Zagreb završio je dvjema plesnim predstavama u Hrvatskom narodnom kazalištu, mjestu gdje je 18. travnja i počeo, te na kraju, razumije se, bijenalskim tulumom. Smotra suvremene glazbe, koja je cijeli tjedan trajala po cijele dane, uglavnom u četiri termina, bila je pitoma, zapravo ne izazvavši ni jednu ozbiljniju provokaciju. Ipak, prema slobodnoj procjeni, Biennale je ponajviše pohodila mlađa publika željna saznanja o stanju glazbe pola stoljeća unazad do danas, dok je prorjeđena ona 50 i 60+. Bijenalska se “sljedba” ne osipa već generacijski obnavlja. Skladbe su dolazile sa svih strana, a čini se da se glatko može prestati govoriti o nekom muškom i ženskom pismu.

Napredniji i avangardniji

Biennale je završio dvjema predstavama pod...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
08. prosinac 2025 14:14