I u svjetskim glazbenim relacijama “salto mortale” kojeg su Mayales načinili između debija iz 1999. i drugog albuma iz 2012. godine bio gotovo pa paradoksalan. “Pomak u fazi” starim fanovima koje su kasnih 90-ih osvojili svojom varijantom acid-jazza i novijim poklonicima, stečenima s “Mayales 2”, mogao je biti razumljiv ponajprije zbog dramatično duge stanke između prva dva albuma. Nisam nikada o toj “traniziciji” Mayalesa koncentrirano razgovarao s Petrom Beluhanom i njegovim “partnerom u zločinu”, gitaristom Vladom Mirčetom, no koliko me nisu “dirnuli u živac” s debijem, toliko su me emotivno i ukusom iskazanim u svojoj interpretaciji psych-popa “razvalili” s drugim albumom, a na tom tragu je i “Simbol za sunce”, objavljen “samo” pet godina nakon prethodnoga...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....