Od svih izvođača s kojima sam radio kao diskograf ili menadžer niti jedan nije doživio harangu poput Kojota. Prvo su im sredinom 90-ih, dobro znam i tko i zašto, pokušali zabraniti objavljivanje debija (“Kojoti”, 1995, Dancing Bear) jer su se drznuli u Sloveniji nastupiti s Partibrejkersima da bi ih koncem diskografske karijere, tijekom koje su objavili još dva punokrvna garažna rock albuma (“Halucinacija” 1996. i “Sex Disco Kung Fu” 1998., oba za Dancing Bear), posve neutemeljeno, ali sustavno gazili kritičari magazina Nomad.
Zabavni i razuzdani Kojoti na koncu su se raspali 1999. godine, iako nisu bili tek puka i slabija kopija Majki (kako im se često imputiralo i zbog svirki s Baretom) jer su više koketirali s funkom, alter-rockom i post-grungeom. Zanimljivo je d...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....