A Certain Ratio

Bili su uvjereni da će postati atrakcija poput Sex Pistolsa, što je bilo bizarno očekivanje...

A Certain Ratio

 Dallas/
Melankolični ‘It All Comes Down To This‘ najmelodiozniji je album sastava

Premda će najpoznatiji puleni mančesterskog Factory Recordsa zauvijek ostati Joy Division, New Order i Happy Mondays, prvi singl grupe A Certain Ratio bio je i prvo izdanje nekog pojedinačnog sastava za tu diskografsku kuću.

Osnivač Factoryja Tony Wilson bio je uvjeren da će A Certain Ratio postati atrakcija poput Sex Pistolsa, što je bilo bizarno očekivanje, jer je ta grupa talila utjecaje Kraftwerka, Velvet Undergrounda, Wirea i Pere Ubua s funkom Parliamenta i Funkadelica, bez punk eksplozivnosti i socio-političke provokativnosti Johnnyja Rottena. Volio sam "Sextet" (1982), a nedavno mi se dopao i njihov dvanaesti album "It All Comes Down To This". To da itko zvuči tako svježe na diskografskom izdanju četiri i pol dekade poslije osnutka, graniči s nevjerojatnim. Balans Krautrocka, synth-popa, post-punka, art-rocka i white-funka, kakav precizno i minimalistički održavaju A Certain Ratio, mogao bi poslužiti kao školski primjer mlađim sastavima koje je producirao Dan Carey (Fontaines DC, Wet Leg, Squid, Foals), ujedno i producent ovog albuma. Melankolični "It All Comes Down To This" najmelodiozniji je album sastava A Certain Ratio, a nisu zapostavljeni niti njihovi unikatni ritmovi i ideja da se punk i funk razlikuju samo u jednom slovu.

A CERTAIN RATIO

It All Comes Down To This

Mute/Dallas

žanr: post-punk/white-funk

ocjena: 4

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
19. srpanj 2024 13:00