Kakve su im navike kad je posrijedi nabava glazbe te što i po kojoj cijeni žele kupci CD albuma u Hrvatskoj, neka su od pitanja na koja je Institut hrvatske glazbe (IHG) odgovore potražio kroz anketu provedenu na 419 kupaca CD-a u nekoliko CD shopova u Zagrebu, Splitu, Rijeci i Osijeku.
Dobar CD shop
Prva pretpostavka, da su kupci CD-a dominantno zreli muškarci, u dobroj je mjeri potvrđena. Prosječna dob hrvatskih kupaca CD-a iznosi 36 godina, a od njih je tek svaka treća žena. Mjesečno hrvatski kupac CD-a u prosjeku kupi 2,6 CD albuma, odnosno 31,2 godišnje, što je 100 puta više od nacionalnog prosjeka koji iznosi mizernih 0,3 nosača zvuka i slike po glavi stanovnika. To je publika kojoj se, dakle, obraćaju diskografi, ali i Jutarnji list kad piše o glazbi. Dvadeset posto ispitanika k...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....