Nema smisla sablažnjivati se nad činjenicom da se Rihanna u spotovima i pjesmama prezentira na nivou bimbosice koja jedva čeka da je netko potroši i zauzvrat kupi kolu, pljuge, eksač i hamburger. To je rabota lažnih dušebrižnika.
Čežnja u glasu
Ipak, može se konstatirati kako su pop-hitovi u 60-ima i 70-ima bili senzibilniji, romantičniji i sugestivniji, ostavljajući prostora mašti i erotici da učine svoje. Danas, pak, većina “top of the pops” hitova počiva na jeftinim doskočicama, stupidnim i vulgarnim sloganima, popraćenima kanonadom sintetičkih, na brzaka sprženih mobitel-elektronskih hibrida housea, R&B-a dancehalla, dubstepa i hip hopa te obavezno golišavim video-spotovima.
Rihanna je već neko vrijeme ultimativna boginja seksa i provoda mnogim današnjim adole...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....