Srbijo, jesi li spremna za budućnost?”, glasio je jedan od prvih slogana novosadskog Exit festivala. Bilo je to 2002. godine, a Exit je u međuvremenu postao jedan od ključnih europskih festivala, koji su prepoznali ne samo strani mediji poput BBC-a i CNN-a koji su o njemu izvještavali kao o jedinstvenom fenomenu u post-miloševićevskoj Srbiji, već i publika. Ovogodišnje izdanje bilo je najuspješnije u povijesti: s 200 tisuća posjetitelja nadmašena je prošla godina za čak 40 posto, a zamjetan je bio i puno veći broj gostiju iz regije. O razlozima uspjeha, brendiranju Exita i njegovoj ulozi festivalskog lidera regije porazgovarali smo s predsjednikom upravnog odbora i jednim od osnivača Exita, Dušanom Kovačevićem.
- Ovogodišnje izdanje nadmašilo je sva naša očekivanja....
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....