Zašto je Lana Del Rey samo 15 mjeseci nakon svog drugog albuma (zapravo trećeg, računa li se njen opskurni debi pod “starim” pseudonimom Lana Del Ray a.k.a. Lizzy Grant) tako brzo navalila sa svojim novim izdanjem? To možda i nije pitanje za nju već prije za njene “ulagače”, jer kolikogod se ta cura činila originalnom (ili bolje “oriđinalom”) i sasvim svojom, svakome je valjda jasno da se tu ipak radi o proizvodu, brandu i ozbiljnoj korporativnoj priči koja stoji iza svega. No, pustimo brojke knjigovođama, naše je da se bavimo “umjetničkim dojmom”.
“Ultraviolence” je bio sasvim korektan album, značajno mračniji i utoliko nemjerljivo komercijalno inferiorniji svom prethodniku, u sedam milijuna prodanom blockbusteru “Born To Die”. Kvalitativno, međutim, “Ultravi...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....