Proteklih sam se godina sramotno malo u tekstovima bavio koprivničkim "kolektivom" Moskau koji je u gothic-americana stilu obrađivao skladbe Son Housea, Toma Waitsa, Nicka Cavea, The Velvet Undergrounda i tradiconale gospela, folka i bluesa, ali objavljivao i vlastite pjesme apokaliptičkog ugođaja. Tmurni i tmasti vokali, jezovite gitare, ritmovi ponekad svedeni samo na pljeskanje dlanovima, bujični basovi i virovi klavijatura doveli su Moskau u korelaciju s američkim sastavima poput Wovenhanda, Willard Grant Conspiracyja i Cowboy Junkiesa te kantautora poput Hoveja Gelba, Williama Elliotta Whitmorea, Willa Oldhama i Billa Callahana, kao i onih čije su pjesme obrađivali.
"Kad smo prije desetak godina započinjali s Moskau, jedina nam je želja bila da budemo agresivni i direktni pa...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....