Premda ovogodišnji, 28. Muzički biennale Zagreb nije u svojoj raznovrsnosti prvotno usmjeren na glazbenu scenu, čini se da ona ipak prevladava. Uostalom, festival je i otvoren jednom, možda i srećom, zagubljenom Papandopulovom operom “Madame Buffault”. U posljednja dva, negdje oko središta biennalskih dana, opet su opere bile u fokusu: deset petominutih opera i opera sapunica.
Ideje o glazbeno-scenskom djelu pršte i uvijek su stvarateljima novi izazov, a publika, osobito ona nove generacije, hrli i sudeći prema reakcijama u gledalištu, silno se dobro zabavlja, što je danas svojevrsni imperativ. Ideja o natječaju za operu - koja traje samo pet minuta s različitim libretistima i spoj je pet skladateljskih rukopisa na isti libreto oko jedne teme u nastavcima (otuda i posuđeni tele...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....