Još je davno duhoviti Matoš napisao u jednoj kritici: “Svirati rukama i nogama istodobno, osobito nogama pri pedaliranju (ili pedalisanju), nije laka stvar i gđica Uhlir ima od svih gospođica najmuzikalnije noge, muzikalnije od mnogih hrvat.-slav.-dalm. lirskih ušesa”.
Zanemarimo li na kraju ove opaske notornu političku zajedljivost A. G. Matoša, ona o muzikalnim nogama nije bila bez vraga, ni tada, a nije ni danas. Osobito u koncertnim dvoranama u kojima je, za razliku od crkvenih prostora u kojima je orguljaš najčešće skriven pogledu slušatelja, glazbenik dostupan na podiju, pa se i kontemplacija doživljaja glazbe, barem u početku događaja, rasipa između vidljivog i čujnog. O tome se dalo misliti i na zadnjem božićnom koncertu klasike uz spektakularni nastup najpoznatijeg fran...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....