‘TREĆI SVIJET‘

Razgovarali smo s redateljem filma o Haustoru: ‘To je bio najobojeniji bend bivše države, oni koje se pratilo...‘

Treći svijet

 /Sanda Hržić/Interfilm/Dan Mrak
‘U glazbi su se nadopunjavali: Rundek je unosio slobodu i scenski magnetizam, Sacher davao strukturu i fokus‘
‘U glazbi su se nadopunjavali: Rundek je unosio slobodu i scenski magnetizam, Sacher davao strukturu i fokus‘

Svoja prva sjećanja na Haustor redatelj Arsen Oremović veže za Biennale 1981., kada je, kao četrnaestogodišnjak, bio dio njegove koncertne publike. Urbano i poetično, domaće i svjetsko - atributi su koje im pripisuje. Za njegovu generaciju Haustor je, veli, bio više od benda koji "ima pjesme". On je stvarao atmosferu i svijet u kojem se tih sat vremena koncerta drugačije disalo, smatra Oremović, za kojeg su stihovi poput onih pjesama "Tko je to", "Pogled u BB", "Moja prva ljubav", "Duhovi" i "Lice" bili nešto posebno. I formativno. Kako u kontekstu rock poezije tako i u pogledu njegova pogleda na svijet.

Više od četiri desetljeća kasnije, Haustor je ponovo u njegovu fokusu. Zagrebački novovalni bend je, naime, postao tema njegova novoga dokumentarnog filma "Treći svijet", koji...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
26. studeni 2025 22:01