Prvi autobus s đacima u utorak se pred Velesajmom iskrcao nekoliko minuta prije no što je otvoren ovogodišnji Interliber, a već u deset ujutro Haberleove velesajamske paviljone, preciznije one broj pet i šest, popunjavalo je veći broj uglavnom mladih ljudi. Na nekima od štandova radnici su se u to doba još nesigurno ljuljali na ljestvama, u posljednji čas lijepeći plakate s reklamama za izdavačima udarne ovogodišnje naslove.
Na ulazu u paviljon broj pet jedan od prvih štandova na koji, htjeli ili ne, pada pogled pri dolasku na Interliber reklamira se sa "Svaka knjiga 20 kuna" Nova stvarnost, ravno na vratima, tamo nudi kršćansku literaturu, vrtlarske priručnike, stare geografske i povijesne atlase, ljubavne romane koje su davno izdali nakladnici čije ime vam više ništa ne g...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....