Brak Marije Braun

ANTOLOGIJSKA PREDSTAVA Dokaz neuroze jednoga društva gdje će čovjek i danas, kad se uzbudi, lako ruku zabunom podići u nacistički pozdrav

 HNK Zagreb
Glumci su, skupa s redateljem, desetak puta bili prizvani da se poklone. S obzirom na to da nije posrijedi nikakva atrakcija, nego na prvi pogled čak i dosadna predstava, ovakva reakcija razgalila je i glumce, u čijim su se pogledima čitali radost i iznenađenje istodobno
Glumci su, skupa s redateljem, desetak puta bili prizvani da se poklone. S obzirom na to da nije posrijedi nikakva atrakcija, nego na prvi pogled čak i dosadna predstava, ovakva reakcija razgalila je i glumce, u čijim su se pogledima čitali radost i iznenađenje istodobno

Brak Marije Braun njemački redatelj Thomas Ostermeier režirao je, rekao bih, samozatajno. Posve se okrenuo radu s glumcima i više kao da ne mari za izvanjske efekte predstave, na što se dakako oslanjao u mlađim danima, nego jedino za glumačku energiju.

Danas je on faktotum podjednako u Berlinu kao i u Parizu, i njegov se rad ne samo prati nego i shvaća na visokoj razini. Svega jedna glumica i četvorica glumaca daju u sat i četrdeset i pet minuta kratku povijest Njemačke nakon Drugoga svjetskog rata kroz čak dvadeset i sedam uloga, različitog spola, dobi i društvenog položaja.

Impresionira Ursina Lardi, jedina žena u podjeli i jedina koja igra jednu, naslovnu ulogu. U njezinoj kreaciji upornost i naivnost Marije Braun podjednako su nepatetični. Čekajući supruga, s kojim je p...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
06. prosinac 2025 06:16