OSVRT NA BALETNU PREMIJERU

'GOSPODA GLEMBAJEVI' Atraktivna predstava razumljiva i onima koji Krležu nisu ni čitali, a pas de deux Barunice i Leonea erotičan je do paroksizma

“Glembajevi” Lea Mujića uzbudljivi su u svakom segmentu baleta, prepuni su ponajprije plesa i emocija, sirovih strasti i makabričnih ugođaja
“Glembajevi” Lea Mujića uzbudljivi su u svakom segmentu baleta, prepuni su ponajprije plesa i emocija, sirovih strasti i makabričnih ugođaja

Krležina baletno-plesna obitelj dobila je i petog srodnika! U Hrvatskom narodnom kazalištu u Zagrebu 30. svibnja praizveden je balet “Gospoda Glembajevi” u adaptaciji, režiji i koreografiji Lea Mujića, i to 32 godine nakon kultne predstave “Carmina Krležiana” Frane Paraća i Milka Šparembleka.

A Krležina proza počela se na ovim prostorima plesati još daleke 1976. u “Tri kavalira frajle Melanije” koreografkinja Sonje Kastl i Nevenke Bidjin na glazbu Borisa Papandopula koji je bio i glazbeni autor “Kraljeva” 1990. s koreografom Dragutinom Boldinom. U međuvremenu, Krležu je plesalo i Sarajevo u “Adamu i Evi” Stevana Hristića i Slavka Pervana, bilo je i dramsko-pjevano-plesnih adaptacija “Balada” pa je tako po svemu sudeći hrvatski bard, uz Shakespearea ...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
01. prosinac 2025 09:23