KAZALIŠNA KRITIKA

'POMUTNJE' BRANKA BREZOVCA Ekstravagantna provokacija na temu gay odnosa

U svojem prepoznatljivom stilu spajanja nespojivog, Brezovec je Musilov literarni predložak upotpunio Wagnerovom glazbom
U svojem prepoznatljivom stilu spajanja nespojivog, Brezovec je Musilov literarni predložak upotpunio Wagnerovom glazbom

Kako prepoznati žudnju u njezinoj istini i kako se s njom nositi, pitanja su koje postavlja nova predstava Branka Brezovca “Pomutnje”, nastala u koprodukciji zagrebačke Akademije dramske umjetnosti, organizacije Domino i produkcijske kuće Eurokaz, prema romanu “Pomutnje gojenca Törlessa” austrijskog književnika iz prve polovice prošlog stoljeća Roberta Musila.

U dvorani F5, koju je Leksikografski zavod prepustio Muzičkoj akademiji i Akademiji dramske umjetnosti, na njega i sasvim eksplicitno odgovara, barem za one gledatelje koje Brezovčevi scenski rebusi i značenjska pretrpavanja ne umore ili obeshrabre.

Značajan predložak

Iako je pomalo zaboravljen, predložak je po mnogočemu značajan, pa nije čudno da je za njim svojedobno posegnuo i kultni filmaš Volker Schlöndo...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
06. prosinac 2025 02:08