Othello slovenskog gosta Jerneja Lorencija nije toliko dojmljiv koliko Nekrošiusov (iz 2000.), ali je bolji od Ostermeierova (iz 2010.) i Lolićeva (iz 2012).
Ova režija u produkciji Mestnog gledališča ljubljanskog jest, poput spomenutih, persiflaža Shakespeareove petodijelne tragedije. Lorenci je otišao možda najdalje kad je posrijedi interpretacija. Ogolio je fabulu do kosti, toliko da su od nje ostale samo simbolične, posebno naglašene scene-skečevi, i postavio u prvi plan pokretača radnje, Jaga, i to kao banalnog antijunaka, slabog ali upornog, dakle i zlog čovječuljka.
Ovaj Jago, u kreaciji Primoža Pirnata, drži uvodni monolog od gotovo pola sata, gdje se premeće golom pozornicom i podcikuje, potom je zamišljen, pa još jarosniji, i sve skupa daje sliku kakvog poludjelog...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....