'CRNA KNJIGA'

TOMISLAV ČADEŽ O NOVOJ INTRIGANTNOJ PREDSTAVI BORUTA ŠEPAROVIĆA Zamaman komad, s ponešto viškova i malo nepročišćen

 ZEKAEM
Šeparović, na kraju, nije bio u stanju zakučasti metajezik ekonomije jasno i razgovijetno prevesti u jezik teatarske igre
Šeparović, na kraju, nije bio u stanju zakučasti metajezik ekonomije jasno i razgovijetno prevesti u jezik teatarske igre

"Crna knjiga”, nova predstava Boruta Šeparovića, jest, među ostalim, i reality show. Glumci Zagrebačkog kazališta mladih, zaduženi u francima, pa i u eurima, ispovijedaju, u prvom dijelu, jedan po jedan, vlastite razloge i okolnosti zbog kojih su se odlučili podići stambeni kredit. Prije svih svoju istinu, međutim, iznosi Pjer Meničanin, najslavniji među njima kad je posrijedi reklamiranje bankovnih proizvoda. Meničanin je svojedobno snimio za jednu veliku banku seriju spotova u kojima, natežući crvene hozntregere, nagovara puk da se upusti u rastezljivu avanturu kredita. Meničanin, pomalo dijaboličan, kao u spotu, sam nije pao žrtvom iluzije koju podupire, te mu je čak, ovdje na pozornici, pred kolegama, pomalo neugodno. On se izvukao a oni…

Reklamiranje banaka

Situ...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
07. prosinac 2025 05:24