Moliere se u ovome stoljeću igra na našim pozornicama upravo sporadično te me raduje već sama činjenica da se njegov Škrtac (praizveden u Parizu 1668.) pojavio na repertoaru Kerempuhovu. Osobito je dobrodošao ovakav Moliere, kakvoga je donio dramaturg Tomislav Zajec. Nije posrijedi jedino puka prerada, niti pokrata, niti nov rasplet, negoli sve to ali u korist izvornika i na veselje gledatelja. Zvuči na prvi pogled pretjerano, ali Zajec je duhovito kontaminirao Moliereovu prozu sa stihovima hitova Miše Kovača, jednako kako je duhovito doveo na pozornicu i Samoga Molierea. Kraj je farsičan i totalno raspleten po Zajecovoj mašti, ali upravo je to, kako kaže Krešimir Dolenčić, redatelj koji je najviše radio Moliera proteklo desetljeće u nas, u duhu Moliereovu. Naime, notorn...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....