GOSTOVANJE

Zašto se u riječkoj "Traviati" toliko po sceni premeću stolice kao u Ikeinu skladištu?

Aljaž Farasin i Anamarija Knego u ”Traviati” riječkog HNK Ivana pl. Zajca
 Drazen Šokčević/HNKIvana pl. Zajca Rijeka
Gostovanje opere riječkog HNK Ivan pl. Zajc u Zagrebu dobrodošlo je u vrijeme kad se glazbene institucije malo po malo otvaraju
Gostovanje opere riječkog HNK Ivan pl. Zajc u Zagrebu dobrodošlo je u vrijeme kad se glazbene institucije malo po malo otvaraju

Gostovanje opere riječkog HNK Ivan pl. Zajc 28. travnja u Zagrebu dobrodošlo je u vrijeme kad se glazbene institucije malo po malo otvaraju. No riječka se izvedba Verdijeve "Traviate" vašoj kritičarki ipak nije svidjela.

Bila Dumas-Verdijeva operna priča tradicionalna, suvremena, pandemijska, bilo kako zamišljena, ako nemaš protagonisticu koja ni vokalno ni likovno, ni dramskim habitusom ne odgovara možda najkompleksnijem Verdijevom sopranskom liku, onda ju je bolje ne igrati. Nažalost Anamarija Knego koju pamtim kao idealnu Desdemonu nije Travijata. U četiri bitno oprečna psihofizička stanja "posrnule", a to je značenje naslova, od kurtizane već načete tuberkulozom, preko duboko zaljubljene pa ponižene žene, do samrtnice, njezina se Violetta doima poput marionete koju su sapel...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
07. prosinac 2025 09:15