Književnost je otpočetka retorički i tehnički uzor reklami, diskurz iz kojega su oglašivači posuđivali stilske postupke a potom ih funkcionalizirali i pragmatizirali. Moć poezije otkrivena je odmah. Njezina ritmičnost i sonornost, njezina tipografija i rimarij magnetično privlače oglašivače. Urednici francuskih novina i njihovi klijenti (trgovci, ljekarnici, zubari) već u prvoj polovici 19. st. naručuju aleksandrince, katrene i akrostihove od inventivnih boema i pjesnika u potrebi. Novine i trgovački prospekti za robne kuće ispunjeni su zabavnim rimama koje preporučuju dnevne potrepštine (keks, ulje, vino). Oglašivački je posao toliko prisutan u javnom životu da Honoré de Balzac već 1837. u romanu César Birotteau portretira autora novinskih reklama, promašenog i...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....