Komunikacijski stručnjak Thomas Erikson napisao je knjigu znakovita naslova “Okruženi idiotima - razumjeti one koje je nemoguće razumjeti”.
Koncentrirajući se na poslovne odnose, ljude je, oslanjajući se još na Hipokritovu podjelu temperamenata, podijelio ljude na četiri tipa, odnosno boje - plavi (melankolik), crveni (kolerik), zeleni (flegmatik) te žuti (sangvinik) te dao savjete o tome kako se najlakše nositi s njihovim manama i okrenuti ih u svoju (a možda i obostranu) korist.
U kojoj su se mjeri vaši odnosi s drugim ljudima promijenili otkako ste počeli primjenjivati vlastite tehnike?
- Naučio sam puno bolje razumjeti sebe i vlastite poteze. Sa suprugom sam počeo razgovarati o načinu na koji razgovaramo. Strpljiviji sam s drugim ljudima jer znam da oni samo jednostavn...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....