PIŠE BORIS VLAŠIĆ

Najgora stvar postane imati vlastiti automobil. To obavezuje, govori o privrženosti i vjerovanju u brend koji se nastoji nametnuti novim generacijama

Glavni dizajner BMW-a Domagoj Đukec

 Marko Miscevic/Cropix
Boris Vlašić u ljetnom magazinu Jutarnjeg lista piše o suvremenom dizajnu automobila
Boris Vlašić u ljetnom magazinu Jutarnjeg lista piše o suvremenom dizajnu automobila

Sjela je na suvozačko sjedalo iznenađena promjenom, ali je pričekala s pitanjima. Znala je da ću se sam hvaliti, umjesto starim SAAB-om došao sam novijom, modernijom linijom. Vrata više nisu bila teška, pojas je neprimjetno grlio tijelo, sjedalo je bilo niže, nosilo je futuristički štih tanke ljuske jajeta, činilo se da su prozori veći i da u automobilu ima više svjetla, bilo je manje gumbića na središnjem dijelu konzole, minimalizam je zamijenio komplicirani šifrirani niz nalik na onaj u avionskom kokpitu, plastika je privlačila dodir. Za mjesec dana je priznala da ga ne prepoznaje na ulici, da joj djeluje kao prosječan konfekcijski automobil, možda francuski. Njoj to više nije bio SAAB. Šest mjeseci kasnije sam ga se hladno riješio iako je bila riječ o prestižnom i moćnom aeromodelu, ...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
28. studeni 2025 15:41