PUBLICISTIČKA BERBA 2010.

Publicistička nagrada Jutarnjeg lista: Kada je izbor čisti užitak

ZAGREB - Jedan od ciljeva svake ozbiljne publicističke književne produkcije jest da njen proizvod potrese društvo u kojem se pojavljuje i o kojemu govori. Karakterističan primjer takve knjige jest Goldsteinova “1941. - Godina koja se vraća”, koja je, naravno, osvojila publicističku nagradu Jutarnjeg lista.

Ove smo godine imali sreću da je više knjiga koje su ušle u konkurenciju za pobjednicu 2010. godine već postalo predmetom ozbiljnih polemika u našoj sredini, ali i u susjedstvu.

Primjerice, o Vaništinom se “Skizzenbuchu” polemizira već mjesecima. Riječ je, nesumnjivo, o dragocjenom i kontroverznom spomeniku hrvatske kulturne scene.

Pažljivo birane riječi

“Glavaš” Drage Hedla izvrsno je publicističko novinarstvo. Hedl, jedan od naših vodećih novinara unatrag dv...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
07. prosinac 2025 07:10