SVIJET GEJMERA

‘Black Myth: Wukong‘, tabu teme i borba protiv ‘feminističke propagande‘

Game Science nije htio da se spominju pojmovi “karantena”, “izolacija” i “covid-19” te da se govori o kineskoj industriji videoigara

 Game Science/PlayStation
Kineski izdavač i studio za razvoj igara Game Science nije htio da se u kritikama njegove igre ‘Black Myth: Wukong‘ govori o temama koje izazivaju ‘negativan diskurs‘
Kineski izdavač i studio za razvoj igara Game Science nije htio da se u kritikama njegove igre ‘Black Myth: Wukong‘ govori o temama koje izazivaju ‘negativan diskurs‘

Tradicionalni kritičari videoigara, a unatrag sigurno dvije-tri godine, i netradicionalni poput vlasnika kanala na online video platformama kao što su YouTube i Twitch ili influencera/stvaratelja sadržaja na društvenim mrežama, igre o kojima pišu ili pričaju dobiju tjednima prije nego što će one biti objavljene. Za razliku od drugih umjetničkih djela, da bi se neka igra jednom odigrala od početka do kraja, potrebno je nerijetko i 50 sati, a postoje i igre koje treba odigrati i dva puta. Kako kritičari općoj populaciji ne bi otkrili važne detalje o radnji igre ili mehanikama, izdavači i studiji za razvoj kažu im o čemu u svojim tekstovima ili videima “smiju” govoriti. Te su upute najčešće zdravorazumske - “nemojte otkriti da u igri možete kontrolirati i lika kojeg nismo najavili” ili “ne...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
05. prosinac 2025 01:29