Mogućnost razgledavanja prostora u kojem se njihovi avatari kreću današnji gejmeri uzimaju zdravo za gotovo i vjerojatno nisu ni svjesni koliko je "oslobađanje" kamere koje se dogodilo sredinom 1990-ih promijenilo način na koji se igre dizajniraju i igraju. Moderne akcijske igre, RPG-ovi, avanture te sve vrste pucačina, neovisno o tome igraju li se iz trećeg ili prvog lica, uvelike se oslanjaju na činjenicu da igrač može kontrolirati kameru. Sjetite se samo koliko ste puta bacili pogled iza ugla kako biste doznali je li vam neprijatelj priprema zasjedu ili kako biste procijenili hoćete li preživjeti pad s neke veće visine. Tu smo slobodu, međutim, skupo platili. Dizajnerima smo bez pitanja predali svoje ruke i palčeve.
Gejmeri koji igraju na računalima kameru u velikoj već...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....