NAJPRODAVANIJA HRVATSKA IGRA

JUTARNJI U TVORNICI ZABAVE Bili smo modeli za Scum. Snime vam pokrete i od takvih pokreta nastaje igra koja je zaludila milijune gejmera

 Bruno Konjević / CROPIX
 
 

Kada igrate neku videoigru, u pravilu kontrolirate jednog lika. Točnije, kontrolirate njegove pokrete. Ako mu naredite da trči, on će trčati. Ako pritisnete tipku za repetiranje puške, on će tu radnju i napraviti.

Isto vrijedi i za sve ostale jednostavne akcije koje su zapravo dio svake videoigre, zbog čega rijetko koji igrač obraća pozornost na njih. No iza svakog tog pokreta stoji jedan čovjek. Doslovno. Naime, u velikim AAA videoigrama pokrete likova zapravo rade glumci ili animatori u stvarnom svijetu i onda se ti pokreti prebacuju u igru. Taj se proces zove motion capture (bilježenje pokreta) ili skraćeno mocap i nije tako jednostavan kao što zvuči. Primjerice, za običnu radnju kao što je repetiranje puške kreatori moraju prvo snimiti taj pokret, očistiti sve moguće nesavršen...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
07. prosinac 2025 19:32