Grčki se prefiks mèta u gejmingu najčešće koristi kada se govori o najboljem načinu (ili načinima) za ostvarivanje cilja (ili ciljeva) koji neka igra stavlja pred igrača. Banalan primjer na koji se može naletjeti u brojnim igrama: ako je neki neprijatelj osobito slab na vatru, oportuno je napasti ga vatrom. Ako igrač na raspolaganju nema oružje ili čini koje se baziraju na vatri, tada će borba protiv tog neprijatelja biti (nepotrebno) dugotrajna i naporna. Što je igra kompleksnija, to joj je mèta skrivenija. Što je mèta skrivenija, to će se igrač više mučiti kako bi je pronašao i potom implementirao.
Dok nije bilo interneta, foruma, društvenih mreža, vodiča, Reddita i svega ostalog, mèta se tražila i pronalazila metodom pokušaja i pogrešaka. Ako jedan mač ne pomaže,...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....