SVIJET GEJMERA

Kako su dizajneri novog Call of Dutyja doskočili činjenici da je mèta danas svima nadohvat ruke

Nakon igranja MW2 i promatranja drugih kako igraju, vidljivo je da su dizajneri htjeli usporiti tempo igre i igrače učiniti ravnopravnijima

 Call of Duty/YouTube
Dok nije bilo interneta, mèta se tražila i pronalazila metodom pokušaja i pogrešaka. Google je taj proces drastično skratio
Dok nije bilo interneta, mèta se tražila i pronalazila metodom pokušaja i pogrešaka. Google je taj proces drastično skratio

Grčki se prefiks mèta u gejmingu najčešće koristi kada se govori o najboljem načinu (ili načinima) za ostvarivanje cilja (ili ciljeva) koji neka igra stavlja pred igrača. Banalan primjer na koji se može naletjeti u brojnim igrama: ako je neki neprijatelj osobito slab na vatru, oportuno je napasti ga vatrom. Ako igrač na raspolaganju nema oružje ili čini koje se baziraju na vatri, tada će borba protiv tog neprijatelja biti (nepotrebno) dugotrajna i naporna. Što je igra kompleksnija, to joj je mèta skrivenija. Što je mèta skrivenija, to će se igrač više mučiti kako bi je pronašao i potom implementirao.

Dok nije bilo interneta, foruma, društvenih mreža, vodiča, Reddita i svega ostalog, mèta se tražila i pronalazila metodom pokušaja i pogrešaka. Ako jedan mač ne pomaže,...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
04. prosinac 2025 11:08