Kao dječaku koji je odrastao uz Kolo sreće, Scrabble i RTS-ovu Slagalicu oprostit ćete mi što sam se za besplatnu minimalističku igru pogađanja riječi Wordle zainteresirao tek kada je objavljeno da ju je The New York Times kupio za "niski sedmeroznamenkasti iznos". Nisu pomogli čak niti slatki zeleni, žuti i sivi kvadratići koje su korisnici društvenih mreža mahnito dijelili kako bi pokazali koliko im je pokušaja trebalo da pogode o kojoj se riječi radi.
Jednu sam partiju odigrao nakon što mi je mama krajem siječnja rekla da je ona počela igrati i odmah zaboravio koju sam riječ pokušavao pogoditi i jesam li uspio. Onda je 31. siječnja stigla vijest o akviziciji i sve se promijenilo - i zakompliciralo. Naime, Wordle ide kontra svih trendova na tržištu opuštenih igara - igra ...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....