KRITIKA VIDEOIGRE

‘Rise of the Rōnin‘ dopadljiva je igra s odličnim borbama kojoj nedostaje kreativnosti i hrabrosti

Premda je redatelj Fumihiko Yasuda u "Usponu ronina" obradio vrlo interesantnu temu te s puno ljubavi realizirao kostime i oružje, igru je opteretio nevažnim aktivnostima i suvišnim informacijama

Povijesni akcijski RPG otvorenog svijeta "Rise of the Rōnin" (hrv. Uspon ronina) redatelja Fumihika Yasude i studija za razvoj videoigara Team Ninja maksimalistička je i konvencionalna igra koja zbog gotovo svih općih mjesta modernog gaminga koja su u nju utrpana djeluje kao kompilacija rješenja iz drugih, ponekad dojmljivijih naslova. Unatoč tome što se prilikom dizajniranja "Uspona ronina" žanrovskih pravila držao kao pijan plota, pedantni je Yasuda ("Nioh", "Nioh 2", "Wo Long: Fallen Dynasty") nemali broj tih oprobanih rješenja kvalitetno implementirao. Premda mu nedvojbeno nedostaje kreativnosti i hrabrosti, igra "Uspon ronina" ipak je dopadljivo djelo čija je glavna odlika - neumjerenost - posljedica želje njezinih autora i njezina izdavača Sony Interactive Entertainmenta d...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
05. prosinac 2025 12:59