StoryEditor
DUALSENSE NASLIJEDIO DUALSHOCK

SONY PREDSTAVIO KONTROLER ZA PLAYSTATION 5 Igrači će preko osjeta dodira dobivati složenije povratne informacije kako bi 'dublje uronili' u igranje

 
 PLAYSTATION

Sony je u srijedu predstavio novi bežični kontroler za svoju nadolazeću igraću konzolu PlayStation 5 - DualSense.

Viši potpredsjednik za planiranje i upravljanje u PlayStationu Hideaki Nishino na službenom je PlayStationovom blogu otkrio da je Sony DualSense počeo slati studijima za razvoj videoigara te da je zbog toga kontroler prvo htio predstaviti igračima.

Prema riječima Nishina, DualSense će zadržati sve ono što su igrači voljeli kod njegovog prethodnika DualShocka 4 te dodati neke novine i usavršiti dizajn kontrolera.

DualSense će igračima preko osjeta dodira davati složenije povratne informacije pa će oni moći osjetiti, primjerice, kada automobil koji voze prelazi preko blatnjave podloge. Složenije povratne informacije dobit će i kada budu stiskali tipke L2 i R2 pa će moći osjetiti napetost koja se stvara kada, primjerice, napinju luk i strijelu.

PLAYSTATION
 

Nishino je rekao da im je cilj bio da kontroler zbog toga ne dobije značajnije ni na masi ni na volumenu te da smatra da su dizajneri uspjeli u tom naumu. “Promjene koje smo napravili uglavnom su suptilne, a tiču se oblika i kuta tipki (L2 i R2)”, napisao je na blogu te dodao da su se trudili implementirati dugotrajnu bateriju.

“Share” (hrv. podijeli) tipku zamijenila je tipka “Create” (hrv. stvori), s tim da je zadržala njezinu funkcionalnost, a Nishino kaže da će ona biti i proširena te da će igrači o svim mogućnostima te tipke biti informirani kada datum izlaska konzole bude bliži.

DualSense će imati ugrađeni mikrofon koji će olakšati komunikaciju za vrijeme zajedničkog igranja više igrača, a PlayStation je na Twitteru potvrdio da će kontroler imati i utor za slušalice s mikrofonom.

Što se boja tiče, za sada je predstavljen dominantno bijeli kontroler s manje crnih dijelova. Nishino kaže da će ta dvobojna shema zamijeniti dosadašnju, barem nominalno, jednobojnu jer treba napomenuti da se DualShock 4 može nabaviti u puno različitih kombinacija boja. Također, istaknuto je da promijenjena pozicija svjetlosne oznake kako bi kontroler dobio na raznolikosti boja.

PlayStation kaže da je kontroler ekstenzivno testiran, da su ga u rukama imali igrači različitih veličina šaka i da je u tom smislu optimiziran.

“Izradili smo više stotina testnih modela kako bismo bili sigurni da ćemo igračima pružiti nezaboravno iskustvo igranja tijekom kojeg će kontroler osjećati kao produžetak svojih ruku”, rekao je Nishino.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
17. lipanj 2020 00:06