PROJECT LOVE

GRABEŽ ZA NOVIM KRPICAMA Haljine od 3000 kuna i čarape od 200 kuna uzimale su se kao da su besplatne, nastao je potpuni kaos. Udaranje, laktarenje...

 
 Darko Tomaš / CROPIX

Kroz poruke o ljubavi, od premijere videoprojekta studenata Karle Jurić i Mateja Jurčevića u MSU pa preko gigantske reklame na Vjesnikovom neboderu koja je podigla prašinu, pa sve do jučerašnjeg grand finala u zagrebačkom HNK - posljednjih mjesec “project love” intrigirao je Zagrepčane.

Sve je to bila najava za novu dizajnersku suradnju slavnog talijanskog dizajnera Giambattiste Vallija i H&M-a, švedskog modnog diva.

Project love, okosnicu ove suradnje, sinoć su prvo u jedinstvenoj baletnoj izvedbi dočarali nacionalni prvaci baleta Tomislav Petranović i Iva Vitić Gameiro, pod koreografskom režijom ravnatelja Baleta zagrebačkog HNK Leonarda Jakovine.

FOTOGALERIJA: Baletna izvedba u sklopu 'project love'

Potom su uzvanici s pozivnicom, među kojima su bili ljubitelji mode Đurđa Tedeschi, Miran Kurspahić, Nika Turković, Andrea Šušnjara, Ecija Ivušić, Igor Barberić, glumice koje nisu skrivale svoje trudničke trbuščiće Marija Borić i Sementa Rajhard, potom Ronald Braus, Nenad Korkut i Zvončica Vucković te influencerice poput Maše Zibar i Nabilah Harron, dobili ekskluzivan uvid u kolekciju i priliku za VIP shopping komada s potpisom Giambattiste Vallija, koji je poznat po ženstvenim, ali ekstravagantnim kreacijama, punim tila i raskoši, a glamur koji donosi na modnu pistu, ovaj je talijanski dizajner prenio sinoć i u HNK.

FOTOGALERIJA: Poznati na promociji suradnje Giambattiste Vallija i H&M-a

Kolekcija je planula u minuti unatoč paprenim cijenama uobičajenim za dizajnerske komade. Hit-komad, crvena haljina od tila stoji 3000 kn, a za usporedbu, par čarapa 200 kn. Nastao je pravi kaos. Udaranje, laktarenje, otimanje za vješalicama... Gotovo nitko nije niti isprobavao odjeću, samo se brže-bolje s ugrabljenim jurilo prema blagajnama.

FOTOGALERIJA: Jagma na promociji nove kolekcije H&M u HNK-u

Kolekcija koja uključuje ženske i muške odjevne predmete te modne dodatke bit će u odabranim H&M trgovinama širom svijeta, kao i na njihovim web stranicama od četvrtka.

Kolekcija je premijerno predstavljena 24. listopada u jednoj od najpoznatijih rimskih znamenitosti - Palazzo Doria Pamphilj, čime je dizajner koji je svoje modno carstvo osnovao u Parizu, odao počast svojim rimskim korijenima. Govoreći o suradnji s ovim high street brendom, Giambattista Valli ranije je rekao: “Uzbuđen sam. H&M mi pruža priliku da svoju viziju stila i ljepote predstavim široj publici. Cilj mi je bio podijeliti ljubav prema ljepoti i biti svima dostupan u njihovim sretnim trenucima”. Modna revija u Rimu završena je spektakularnim završnim izlazom koji je predvodila Kendall Jenner, u sada već nadaleko poznatoj crvenoj haljini.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
12. travanj 2024 18:58