ŽENSKA STRAST ZA HALJINAMA

Haljina marke Gucci: Nevena Rendelli je štedjela i otišla po nju u Pariz

 Neja Markičević/CROPIX

Televizijska voditeljica Nevena Rendeli, na promociji svoje prve knjige “Vodič jedne plavuše”, u dvorištu Arheološkog muzeja pojavila se nalik sireni iz morskih dubina. Za to je bila zaslužna plavo-tirkizna haljina Gucci iz ovogodišnje proljetne kolekcije u kojoj je Nevena blistala.

- Haljinu sam ugledala u Vogueu i u nju se zaljubila. Odlučila sam da ću za nju štedjeti i pojaviti se upravo u njoj na promociji - priča Nevena, koja je po haljinu potegnula do Pariza. No kad je došla na adresu 60 Avenue Montaigne i kročila u Guccijev butik, slijedilo je razočaranje.

Najsretnija na svijetu

- Nisu imali moj broj. Obukla sam broj 38 i bio mi je prevelik. Toliko mi se sviđala haljina da sam bila spremna kupiti i broj veću, ali onda su im izišli u susret. Nazvali su Guccijev butik u Nici i doznali da tamo imaju broj 36. Drugi dan dopremili su je iz Nice u Pariz i ja sam bila najsretnija na svijetu - smije se Nevena. haljina je iz kolekcije ‘ready to wear’ i košta oko 1680 eura.

Htjela je kupiti i remen koj ide uz nju, ali on se odmah rasprodao. Bila je spremna izdvojiti i za cipele, ali bile su neudobne. Stoga se odlučila za splitskog obućara Ledenka, koji joj je izradio tirkizne sandale sa zlatnim remenom.

Ona nije jedina koja je zbog mode spremna na putovanje i štednju. Njena kolegica, također televizijska voditeljica, Barbara Kolar, zbog Lanvinove kolekcije za H&M potegnula je ranim jutrom do Graza.

Deset minuta za šoping

- Bilo je to prošle zime. Vidjela sam kolekciju na H&M-ovim stranicama i izdvojila dvije haljine koje su mi se jako svidjele. Došla sam oko 9 u Graz i dobila ispred dućana svoj broj i narukvicu. Svakih 10 minuta unutra je ulazilo po 20 ljudi. Imao si samo deset minuta da kupiš ono što želiš. Ja sam kupila jednu crvenu haljinicu, izgleda poput baletne zbog puno tila, i jednu tamnoljubičastu na jedno rame s mašnom - priča Barbara.

U njenom ormaru postoji još jedna haljina iz kolekcije Lanvin, kupljena u zagrebačkom Nicholasu, za koju kaže kako ju je koštala “kao svetog Petra kajgana”. Kupnja u H&M-u tim više je pun pogodak zbog dizajnerskih krpica po pristupačnijim cijenama.

- U H&M-u sam puno bolje prošla. Tamo su haljine koštale 80.90 eura. Prije dvije godine nisam, međutim, imala tu sreću. Bila sam u Londonu kad je Mathew Williamson izbacio svoje kreacije za isti lanac high street dućana. Došla sam prekasno i nisam uspjela ništa kupiti - priča voditeljica. Ona najviše voli kupovati u Londonu, ali ne skupe stvari, već nešto otkačenije u dućanu “AllSaints”.

Kao da uvozi automobil

Jelena Popović Volarić prije nekoliko godina ispričala je u jednom intervjuu kako je zbog Louboutinovih čizama Monica morala ići na špeditersku carinu kao da uvozi automobil.

Modni objekti u njoj bude pravu kolekcionarsku strast koja joj ne dopušta da propustiti neki ‘važan’ komad. Čizme je naručila u predahu od pisanja, kada umjesto na kavu s prijateljicama ‘ode’ na internet. Te večeri jedan sajt je vodio drugome, kako to već ide s internetom, i vrlo brzo našla se u virtualnom shopping carstvu legendarnog londonskog Harrod’sa. Naručila je ‘Monicu’ ne razmišljajući o carini, špediciji, birokraciji - ipak je strast u pitanju. Carinici nisu vjerovali da postoje ‘tako vrijedne čizme’ pa im je Jelena demonstrirala kobnu privlačnost ‘Monice’, čizama od antilopa do pola bedara. Jedan od njih priznao je da se isplatio sav trud i novac…

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
25. travanj 2024 16:57