NAJ TEEN MAGAZIN

IMAMO NOVI PORTAL ZA TINEJDŽERE! Magazin OK! lansira web inačicu OKjeOK.hr - tu čitajte o najvećim hot zvijezdama

Tinejdžeri u omiljenom sadržaju od sada mogu uživati i na portalu OKjeOK.hr!

Najveće zvijezde i hot vijesti iz njihovih života, savjeti o modi i ljepoti, zabavni alati te nezaobilazna pitanja čitatelja i odgovori na njih, samo su dio najboljeg i najčitanijeg teen sadržaja kojeg redakcija portala svakodnevno priprema za svoje mlade čitatelje!

Pokretanje stranice namijenjene tinejdžerima logičan je nastavak razvoja OK! magazina, najprodavanijeg i najčitanijeg mjesečnika u u Hrvatskoj, koji je tijekom proteklih 20 godina prodan u nevjerojatnih 14,000.000 primjeraka! Uz časopis, tu je i Facebook stranica OK je OK! koja okuplja nevjerojatnih 385.000 fanova što ju čini najvećom teen zajednicom regiji, a ovakve brojke samo pokazuju da i portal OKjeOK.hr čeka jednako svijetla i uspješna budućnost.

Prvih 20 godina magazina OK!

U proljeće 1995. pojavio se prvi broj teen magazina OK!

Tada nitko nije ni slutio u koliko će se uspješnu priču „operacija zvana OK!“ pretvoriti.

Nakon 14 milijuna prodanih primjeraka OK! je danas najnakladniji hrvatski mjesečnik i najnakladniji teen magazin u jugoistočnoj Europi!

Hrvatska je jedina zemlja u Europi u kojoj je vodeći mjesečnik na tržištu – mjesečnik za mlade čitatelje i čitateljice.

OK! definitivno potvrđuje činjenicu da print još uvijek nije mrtav pogotovo kad se u obzir uzme činjenica da se obraća publici koja je pretežito digitalna, čiji svakodnevni život umnogome određuju smartphoneovi, tableti, aplikacije i društvene mreže.

Uz OK! je eto dosad odraslo čak 20 generacija teensa.

OK! je dočekao i ispratio mnoge svjetske teen zvijezde: Spice Girls, Backstreet Boyse, N Sync, Kelly Family, Eminema, One Direction… Većine njih više nema na aktivnoj sceni no OK! je – još uvijek tu. U iščekivanju novih zvijezda.

Zahvaljujući autentičnom konceptu „total teen magazina“ koji pokriva sva područja adolescentskih interesa (od problema odrastanja, ljubavnih problema, odnosa s roditeljima, školskih frki, uklapanja u svijet odraslih, preko mode i ljepote do glazbe, filma i sporta….) te izrazito jakom inzistiranju na svim modelima interakcije s čitateljima, ali i autentičnom poslovnom modelu, OK! je uspješno privukao mlade kioscima a sebe formatirao kao ultimativni medijski teen brand bez kojeg je odrastanje u Hrvatskoj faktički – nezamislivo.

OK! je vodio smišljenu politiku istupa na digitalnim platformama; s preko 385.000 fanova na Facebooku (a s pridruženim FB stranicama s preko 700.000 fanova) OK! je na toj društvenoj mreži vodeći medijski teen brand u jugoistočnoj Europi.

U Hrvatskoj OK! ima razne print ekstenzije od kojih su najvažnije Posterbook i OK! Stvarni život.

Uredništvo je OK!-a 2011. preuzelo i magazin Teen, po snazi drugi medijski teen proizvod u Hrvatskoj.

U Bosni i Hercegovini OK! i Teen su već godinama uvjerljivo dva najprodavanija hrvatska magazina.

OK! ima i licencna izdanja u Srbiji (Hej!) te Sloveniji (Cool); na oba tržišta ti su proizvodi lideri u svojim kategorijama.

Dakako, u planu su i širenja na još neka kompatibilna tržišta.

Tijekom godina OK! se širio i na tzv. non-print područja; najvažniji iskorak bio je 2013. godine kada je „lansiran“ sladoled OK! Stars u suradnji s Ledom i Universal Musicom.

Uz pomoć koda na štapiću sa stranice www.okstars.hr kupci sladoleda mogli su downloadati pjesme birajući iz baze od 5 milijuna naslova, uključujući i najveće svjetske hitove.

Nakon 20 godina izlaženja uredništvo OK!-a procijenilo je da je pravi trenutak za pokretanje i „pravog“ web sitea www.okjeok.hr na kojem ćemo prezentirati medijske modele za koje smatramo da su najprimjereniji tzv. digitalno izrazito prisutnoj, ali digitalno statičnoj mladoj publici.

Site je zamišljen kao platforma u neprestanoj izgradnji, u kontinuiranom i sadržajnom i vizualnom redizajnu, na kojoj će se svako malo događati nešto novo i neočekivano.

To je tek uvod u nove „ludosti“ i akcije uredništva OK!-a za idućih 20 godina.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
25. travanj 2024 10:37