OMOGUĆAVA ADDIKO BANK

ISPOVIJESTI HRVATA: ZAŠTO VOLIMO DIGITALNO BANKARSTVO "Bolje kontroliramo potrošnju, a napokon nam je banka pod prstima"

Jutarnji i Addiko banka vjeruju u razvoj onih tehnologija koje ljudima čine život lakšim i jednostavnijim. U serijalu The Future of Banking: Choose Your Own Adventure istražujemo kako digitalizacija povećava standard, kako digitalne bankarske usluge pojednostavljuju svakodnevicu, štede vrijeme i novac, i zašto je digitalizacija financijske industrije važna za razvoj digitalne ekonomije. Čitatelje Jutarnjeg zamolili smo da nam objasne zašto su odabrali digitalno bankarstvo i pošalju odgovor. Najzanimljiviji odgovor dobit će nagradu, a ovdje donosimo top pet najzanimljivijih….
 Getty Images
Jutarnji i Addiko banka vjeruju u razvoj onih tehnologija koje ljudima čine život lakšim i jednostavnijim. U serijalu The Future of Banking: Choose Your Own Adventure istražujemo kako digitalizacija povećava standard, kako digitalne bankarske usluge pojednostavljuju svakodnevicu, štede vrijeme i novac, i zašto je digitalizacija financijske industrije važna za razvoj digitalne ekonomije. Čitatelje Jutarnjeg zamolili smo da nam objasne zašto su odabrali digitalno bankarstvo i pošalju odgovor. Najzanimljiviji odgovor dobit će nagradu, a ovdje donosimo top pet najzanimljivijih….

Karlo (Zagreb)

Digitalno bankarstvo odabrao sam zbog jednostavnosti. Nema čekanja u redovima, nema hrpe papirologije i potpisivanja te, naravno, nezaobilaznih pečata.

Usluge banke se mogu obavljati 24 sata na dan, 7 dana u tjednu 365 dana u godini. Uštedi i vrijeme i novac. U današnje doba interneta, 21. stoljeću, trendu digitalizacije poslovanja te globalizacije nezamislivo je poslovati bez interneta i sve obavljati kao u prošlosti. O tome je govorio i gospodin Žižek.

Preko interneta se vrši plaćanje (net banking), mobitelom također (mbanking ), imate servise za iznajmljivanje smještaja (Airbnb i Booking.com), hoćete obaviti kupovinu (web shopovi) itd... Za sve mogućnosti koje se pružaju potrebno je osigurati brzu i kvalitetnu uslugu klijentima. Ne sjećam se kada sam otišao plati...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
06. prosinac 2025 00:48