STAV JE VAŽAN

'KLIJENT ME DOVODIO DO SUZA, TRPJELA SAM UVREDE, A ONDA SAM REKLA - DOSTA!' Ispovijest hrvatske poduzetnice koja se jedva riješila napasnika

 Darko Tomaš/EPH

Imala sam klijenta koji me dovodio do suza. Omalovažavao je moj rad, dovodio u pitanje moju iskrenost i trud, vrijednost i cijenu mog rada... A ja sam trpjela uvrede. Trudila sam se zadržati ga jer sam razmišljala da je svaki klijent bitan - tako svoju priču počinje Ivona Platnar, vlasnica knjigovodstvenog obrta koja je pohađala Školu za šefice Elvire Mlivić Budeš.

Fokus staviti na bitno

Nakon Škole za šefice Ivona je otkazala suradnju klijentu koji ju je maltretirao, ali i dobila dva nova klijenta.

- Naučila sam zauzeti stav. Rekla sam mu neka potraži nekoga drugog za taj posao. Iako mi je ostao dužan, a prije sam mu i spustila cijenu nekoliko puta, drago mi je što sam ga se riješila - priča nam iskreno knjigovotkinja Ivona.

Posao je prije pet godina naslijedila od mame. ...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
06. prosinac 2025 11:30