Imala sam klijenta koji me dovodio do suza. Omalovažavao je moj rad, dovodio u pitanje moju iskrenost i trud, vrijednost i cijenu mog rada... A ja sam trpjela uvrede. Trudila sam se zadržati ga jer sam razmišljala da je svaki klijent bitan - tako svoju priču počinje Ivona Platnar, vlasnica knjigovodstvenog obrta koja je pohađala Školu za šefice Elvire Mlivić Budeš.
Fokus staviti na bitno
Nakon Škole za šefice Ivona je otkazala suradnju klijentu koji ju je maltretirao, ali i dobila dva nova klijenta.
- Naučila sam zauzeti stav. Rekla sam mu neka potraži nekoga drugog za taj posao. Iako mi je ostao dužan, a prije sam mu i spustila cijenu nekoliko puta, drago mi je što sam ga se riješila - priča nam iskreno knjigovotkinja Ivona.
Posao je prije pet godina naslijedila od mame. ...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....