Ako su prije i bili suzdržani prema online kupovini, Hrvati su je u posljednjih mjesec dana morali objeručke prihvatiti. Nakon pojave koronavirusa na internetu je kupovalo 2,1 milijuna Hrvata, a od toga njih barem 130 tisuća to nije radilo prije pandemije, pokazalo je najnovije istraživanje konzultantske tvrtke Equestris.
Zanimljivo je da online kupnja hrane i namirnica bilježi dvostruki rast, s 24 posto prije koronavirusa na 39 posto trenutačno, a čak 50 posto Hrvata namjerava hranu kupovati preko interneta i u budućnosti.
Jedini trgovački lanac u Hrvatskoj koji ima vlastitu internetsku trgovinu, Konzum, iz prve je ruke vidio kako se navike Hrvata mijenjaju zbog koronavirusa. Naime, potražnja je porasla 10 puta.
Prosječna dob kupaca
- Osim što se povećao broj narudžbi, povećao ...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....