OGI ANTUNAC

'NAKON AMERIKE KREĆEM U OSVAJANJE DALEKOG ISTOKA' Naša poznata dizajnerica novu zimsku kolekciju predstavlja na New York Fashion Weeku

Marko Todorov / CROPIX

Na sajmu će se predstaviti 90 komada odjeće, među kojima važno mjesto imaju jakne, po kojima je brend i poznat

Dizajnerica Ogi Antunac na predstojećem New York Fashion Weeku, koji će se održati u veljači u New Yorku, predstavit će svoju zimsku kolekciju. To je mjesto na kojem dizajneri predstavljaju modne trendove za iduću sezonu, ali i mjesto okupljanja mnogih poznatih i slavnih.

Čak 90 komada zimske kolekcije brenda LINK by Ogi Antunac moći će vidjeti ljubitelji mode iz cijelog svijeta. Riječ je o cjelovitoj kolekciji, kaže nam Antunac, koju smo posjetili u njezinu zagrebačkom studiju nedaleko od Kvaternikova trga, gdje se ovih dana sa svojim suradnicima užurbano crta, kroji i priprema odjeću. Doduše, trenutačno ne rade na kolekciji koju će se u New Yorku moći vidjeti u veljači, već na novim komadima za ljeto. Kolekcija za Ameriku već je odavno dovršena i već je poslana.

Drugačiji kupci

- Kad radiš, onda se stvari događaju. Nije mi ovaj Fashion Week neko veliko iznenađenje, moram priznati, jer smo već četiri godine prisutni na tamošnjem tržištu i zapravo je ovo sedmi put da se predstavljamo na tom sajmu. Zadovoljna sam time kako kupci tamo reagiraju i kako s njima radimo. Naša nova kolekcija je velika jer mislim da se samo tako jedan brend može dobro predstaviti nekom tržištu. Treba ljudima dati mogućnost da se posve odjenu u neki brend. Zakonitosti tržišta su takve - kaže Antunac i dodaje:

- Ne želim da zvuči nezahvalno kad kažem da ovo nije iznenađenje i da ispadne da nisam uzbuđena. Naravno da jesam, svi mi u LINK-u smo uzbuđeni. No dosta sam radila na proboju na američko tržište. Kupci tamo dišu drugačije od europskih, a meni je trebalo vremena da to shvatim, da razumijem njihovu otvorenost i cijenim je - kaže Antunac te priznaje kako se prvih par sezona zapravo samo upoznavala s tržištem i ukusima, a sad ozbiljno kreće u osvajanje mjesta u srcima i ormarima Amerikanaca koji vole modu. Već idući tjedan putuje u njemački Düsseldorf, gdje će predstaviti istu kolekciju, a potom ide u Las Vegas. Nakon toga je na redu i New York. I prilika da na velikom sajmu predstavi zimsku kolekciju.

- Ostajem u tom gradu osam dana i čim sletim, obut ću tenisice i krenuti u obilazak grada. On mi je uvijek velika inspiracija i zato idem u svojevrsnu ophodnju: da osjetim modu, kulturu, stil života... Kad god sam u tom gradu poslom, želim osjetiti što se događa, upiti emociju grada - pojašnjava Antunac.

modeli iz nove kolekcije brenda LINK, koje će predstaviti u veljači u New Yorku kada je zakazano to veliko modno događanje

 

Šarenilo

Dok ona pozira našem fotografu, mi pregledavamo odjeću koja se nalazi posvuda u studiju. Na vješalicama je niz jakni, majica, haljina i kaputa. Mnogi su crni, što je očekivano za ovo doba godine, no ta boja zapravo ne prevladava. Ima tu i maslinastozelene, kao i sive te bež. Ljudi su umorni od crne boje zimske odjeće i žele nešto svjetlije, kaže dizajnerica, pa je odlučila vjerovati svojem instinktu i dati im nešto drugačije. Dodaje i kako su vjerne kupce na neki način naviknuli na to da su brend koji ima dobre jakne, pa su tome ostali i vjerni. Njih Antunac zapravo i najviše voli, pa ih rado kreira. Međutim, ova je kolekcija ipak po nečemu posebna.

- Što sam starija i zrelija, odjeća koju stvaram je više ona koja se meni sviđa. Kad je čovjek mlađi, često ide u smjeru da popušta ukusima tržišta, no mislim da je presudno da u svemu tome ti ipak budeš svoj. Ljudi to osjete i to cijene. U modnom svijetu moraš biti svoj, jer jedino tako možeš uspjeti - sigurna je Antunac.

Prije odlaska u New York čeka je posjet sajmu u Düsseldorfu, gdje će predstaviti svoju kolekciju, ali i birati tkanine nove kolekcije, one za ljeto, na kojoj počinje raditi. Uvijek mora biti brza, kaže, i spremiti sve na vrijeme.

Kvalitetan tim

Na sajmove tkanina odlazi kako bi pronašla neki novi trend u svijetu tkanina, ali i kako bi osjetila što se događa u svijetu mode. Nije lak posao među tolikom ponudom pronaći i, još važnije, osjetiti koja je tkanina idealna, tako da je čak puno posla.

A nakon toga?

- Pa, trenutačno sam u razmišljanjima o tome gdje bih se htjela širiti. Privlače me tržišta Dalekog istoka, poput Japana i Kine. Tamo bih rado bila prisutna, no da bih u tome uspjela, moram ostvariti neke kontakte. Krećem u tom smjeru i nadam se da ću za nekoliko godina i tamo imati vjerne kupce - kaže Antunac, napominjući da joj je jako važno istaknuti da ne radi ona sama cijeli posao. Iza nje je snažan tim ljudi s kojima godinama surađuje i koji joj pomažu da ostvari sve što je planirala. Bez njih ne bi mogla, dodaje.

- U ovom je poslu ključno imati uza se kvalitetne ljude, a ja to imam. Svi zajedno radimo, dan po dan. Nema kod nas spektakla i sve ide malim koracima. Svaki dan koji nam donese nešto novo je dobar dan. U skladu s tim, mogu reći da ove godine očekujem male pomake prema boljemu. S godinama sam postala opuštenija po pitanju toga što i kako radim i sigurna sam da je baš to ono što kupci prepoznaju i vole - dodaje Antunac, koja je studij dizajna upisala sa 25 godina, nakon što je shvatila da Pravni fakultet nije za nju. Poznata je po tome što uvijek nosi vlastite kreacije, a stalno ističe kako su njezinu proboju na inozemno tržište prethodile godine napornog rada i upornosti.

- Već sam osam godina prisutna na inozemnom tržištu, ali taj put nije bio lak. Nakon što se brend probio, trebalo je to proizvesti i ispoštovati baš svaki rok. Proces proizvodnje u našoj zemlji nije lak jer nemamo adekvatne resurse za to. Nakon što sam prošla probijanje na inozemnom tržištu, radim na pojačanju imidža brenda i razvijanju nekih novih prodajnih kanala - kaže Antunac.

Crna boja

Tijekom karijere uvijek je naginjala crnoj boji, koje svakako još ima u njezinim kolekcijama, no počela je stvarati i odjeću u drugim bojama. Najdraži odjevni predmeti su joj jakne i kombinezoni, koje je lani, nakon nekoliko godina pauze, ponovno počela osmišljavati. Stvara odjeću za moderne žene, koje znaju što žele.

- Svi mi puno radimo i zato u mojem radu nema prostora za kreacije koje su neudobne ili komplicirane. Svaka kolekcija ima poseban touch, zbog kojeg je prepoznatljiva. Jako mi je stalo do toga da su tkanine kvalitetne - ističe Antunac.

Više na Jutarnjem...


Tagovi

Izdvajamo