OGI ANTUNAC

'NAKON AMERIKE KREĆEM U OSVAJANJE DALEKOG ISTOKA' Naša poznata dizajnerica novu zimsku kolekciju predstavlja na New York Fashion Weeku

Na sajmu će se predstaviti 90 komada odjeće, među kojima važno mjesto imaju jakne, po kojima je brend i poznat
 Marko Todorov / CROPIX

Dizajnerica Ogi Antunac na predstojećem New York Fashion Weeku, koji će se održati u veljači u New Yorku, predstavit će svoju zimsku kolekciju. To je mjesto na kojem dizajneri predstavljaju modne trendove za iduću sezonu, ali i mjesto okupljanja mnogih poznatih i slavnih.

Čak 90 komada zimske kolekcije brenda LINK by Ogi Antunac moći će vidjeti ljubitelji mode iz cijelog svijeta. Riječ je o cjelovitoj kolekciji, kaže nam Antunac, koju smo posjetili u njezinu zagrebačkom studiju nedaleko od Kvaternikova trga, gdje se ovih dana sa svojim suradnicima užurbano crta, kroji i priprema odjeću. Doduše, trenutačno ne rade na kolekciji koju će se u New Yorku moći vidjeti u veljači, već na novim komadima za ljeto. Kolekcija za Ameriku već je odavno dovršena i već je poslana.

Drugačiji kupci

- Kad radiš, onda se stvari događaju. Nije mi ovaj Fashion Week neko veliko iznenađenje, moram priznati, jer smo već četiri godine prisutni na tamošnjem tržištu i zapravo je ovo sedmi put da se predstavljamo na tom sajmu. Zadovoljna sam time kako kupci tamo reagiraju i kako s njima radimo. Naša nova kolekcija je velika jer mislim da se samo tako jedan brend može dobro predstaviti nekom tržištu. Treba ljudima dati mogućnost da se posve odjenu u neki brend. Zakonitosti tržišta su takve - kaže Antunac i dodaje:

- Ne želim da zvuči nezahvalno kad kažem da ovo nije iznenađenje i da ispadne da nisam uzbuđena. Naravno da jesam, svi mi u LINK-u smo uzbuđeni. No dosta sam radila na proboju na američko tržište. Kupci tamo dišu drugačije od europskih, a meni je trebalo vremena da to shvatim, da razumijem njihovu otvorenost i cijenim je - kaže Antunac te priznaje kako se prvih par sezona zapravo samo upoznavala s tržištem i ukusima, a sad ozbiljno kreće u osvajanje mjesta u srcima i ormarima Amerikanaca koji vole modu. Već idući tjedan putuje u njemački Düsseldorf, gdje će predstaviti istu kolekciju, a potom ide u Las Vegas. Nakon toga je na redu i New York. I prilika da na velikom sajmu predstavi zimsku kolekciju.

- Ostajem u tom gradu osam dana i čim sletim, obut ću tenisice i krenuti u obilazak grada. On mi je uvijek velika inspiracija i zato idem u svojevrsnu ophodnju: da osjetim modu, kulturu, stil života... Kad god sam u tom gradu poslom, želim osjetiti što se događa, upiti emociju grada - pojašnjava Antunac.

modeli iz nove kolekcije brenda LINK, koje će predstaviti u veljači u New Yorku kada je zakazano to veliko modno događanje

Šarenilo

Dok ona pozira našem fotografu, mi pregledavamo odjeću koja se nalazi posvuda u studiju. Na vješalicama je niz jakni, majica, haljina i kaputa. Mnogi su crni, što je očekivano za ovo doba godine, no ta boja zapravo ne prevladava. Ima tu i maslinastozelene, kao i sive te bež. Ljudi su umorni od crne boje zimske odjeće i žele nešto svjetlije, kaže dizajnerica, pa je odlučila vjerovati svojem instinktu i dati im nešto drugačije. Dodaje i kako su vjerne kupce na neki način naviknuli na to da su brend koji ima dobre jakne, pa su tome ostali i vjerni. Njih Antunac zapravo i najviše voli, pa ih rado kreira. Međutim, ova je kolekcija ipak po nečemu posebna.

- Što sam starija i zrelija, odjeća koju stvaram je više ona koja se meni sviđa. Kad je čovjek mlađi, često ide u smjeru da popušta ukusima tržišta, no mislim da je presudno da u svemu tome ti ipak budeš svoj. Ljudi to osjete i to cijene. U modnom svijetu moraš biti svoj, jer jedino tako možeš uspjeti - sigurna je Antunac.

Prije odlaska u New York čeka je posjet sajmu u Düsseldorfu, gdje će predstaviti svoju kolekciju, ali i birati tkanine nove kolekcije, one za ljeto, na kojoj počinje raditi. Uvijek mora biti brza, kaže, i spremiti sve na vrijeme.

Kvalitetan tim

Na sajmove tkanina odlazi kako bi pronašla neki novi trend u svijetu tkanina, ali i kako bi osjetila što se događa u svijetu mode. Nije lak posao među tolikom ponudom pronaći i, još važnije, osjetiti koja je tkanina idealna, tako da je čak puno posla.

A nakon toga?

- Pa, trenutačno sam u razmišljanjima o tome gdje bih se htjela širiti. Privlače me tržišta Dalekog istoka, poput Japana i Kine. Tamo bih rado bila prisutna, no da bih u tome uspjela, moram ostvariti neke kontakte. Krećem u tom smjeru i nadam se da ću za nekoliko godina i tamo imati vjerne kupce - kaže Antunac, napominjući da joj je jako važno istaknuti da ne radi ona sama cijeli posao. Iza nje je snažan tim ljudi s kojima godinama surađuje i koji joj pomažu da ostvari sve što je planirala. Bez njih ne bi mogla, dodaje.

- U ovom je poslu ključno imati uza se kvalitetne ljude, a ja to imam. Svi zajedno radimo, dan po dan. Nema kod nas spektakla i sve ide malim koracima. Svaki dan koji nam donese nešto novo je dobar dan. U skladu s tim, mogu reći da ove godine očekujem male pomake prema boljemu. S godinama sam postala opuštenija po pitanju toga što i kako radim i sigurna sam da je baš to ono što kupci prepoznaju i vole - dodaje Antunac, koja je studij dizajna upisala sa 25 godina, nakon što je shvatila da Pravni fakultet nije za nju. Poznata je po tome što uvijek nosi vlastite kreacije, a stalno ističe kako su njezinu proboju na inozemno tržište prethodile godine napornog rada i upornosti.

- Već sam osam godina prisutna na inozemnom tržištu, ali taj put nije bio lak. Nakon što se brend probio, trebalo je to proizvesti i ispoštovati baš svaki rok. Proces proizvodnje u našoj zemlji nije lak jer nemamo adekvatne resurse za to. Nakon što sam prošla probijanje na inozemnom tržištu, radim na pojačanju imidža brenda i razvijanju nekih novih prodajnih kanala - kaže Antunac.

Crna boja

Tijekom karijere uvijek je naginjala crnoj boji, koje svakako još ima u njezinim kolekcijama, no počela je stvarati i odjeću u drugim bojama. Najdraži odjevni predmeti su joj jakne i kombinezoni, koje je lani, nakon nekoliko godina pauze, ponovno počela osmišljavati. Stvara odjeću za moderne žene, koje znaju što žele.

- Svi mi puno radimo i zato u mojem radu nema prostora za kreacije koje su neudobne ili komplicirane. Svaka kolekcija ima poseban touch, zbog kojeg je prepoznatljiva. Jako mi je stalo do toga da su tkanine kvalitetne - ističe Antunac.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
23. travanj 2024 22:12