VAŽNA STAVKA

MODNI GIGANT ČIJU ODJEĆU HRVATICE OBOŽAVAJU RADIKALNO MIJENJA POLITIKU KONFEKCIJSKIH BROJEVA Sve je počelo jednim otvorenim pismom...

 
 Facebook

Švedski maloprodajni modni gigant H&M odlučio se za veliku promjenu u svojoj ponudi nakon niza zamjerki od strane kupaca.

Glasnogovornica švedskog diva otkrila je o čemu se radi.

- Veličina ženske odjeće uskladit će se s veličinama u Velikoj Britaniji, rekla je.

Primjerice, veličina koju H&M označava s 12 ubuduće će biti 10.

Mnogi su se kupci ranije žalili švedskom lancu da su veličine odjevnih artikala u H&M premale.

U ožujku je Rebecca Parker napisala otvoreno pismo u kojemu se požalila da su im veličine nerealno male, jer unatoč tomu što ona drugdje kupuje konfekcijski broj 12/14, jako teško ulazi u traperice H&M broj 14.

- Zašto mislite da je u redu na artiklu označiti veličinu koja to zapravo nije, napisala je.

REUTERS

Istaknula je kako H&M prodaje odjevne artikle ukrašene porukama poput #GRLPOWER ili #SISTERHOOD, a s druge strane svojom politikom čini upravo suprotno od navodnog osnaživanja žena.

Rebecca je istaknula da je u dobi od 25 godina potpuno zadovoljna svojim tijelom, ali se pita kako bi reagirala da je tinejdžerica.

U izjavi za BBC Rebecca Parker, nakon objave H&M-a o usklađivanju veličina, istaknula je da je jako sretna jer se njezino 'gunđanje' isplatilo.

I drugi su kupci ranije na Twitteru izražavali nezadovoljstvo s veličinama odjeće u H&M-u.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
19. travanj 2024 20:03