NOVA LINIJA

Modni pristup: posve osobno

‘Preskačući’ nastup na domaćem tjednu mode, Anamarija Brkić kolekciju za jesen i zimu svoje kuće A’MARIE predstavila je u intimi vlastite trgovine, što je tihi trend i među bogatim svjetskim modnim etiketama.
‘Preskačući’ nastup na domaćem tjednu mode, Anamarija Brkić kolekciju za jesen i zimu svoje kuće A’MARIE predstavila je u intimi vlastite trgovine, što je tihi trend i među bogatim svjetskim modnim etiketama.

ZAGREB - Odustajanje od grandioznih revija tihi je trend među svjetskim dizajnerima koji u aktualnim okolnostima (barem preočito) rasipanje novca doživljavaju kao neukusnu provokaciju budućih klijenata.

Čak je i inače neskromna Victoria Beckham za predstavljanje svoje zrele linije haljina odabrala intimu apartmana u Waldorf Astoriji u koji je pristup imala tek nekolicina odabranih posjetitelja New York Fashion Weeka.

Od kreatorskih konvencija odmakla se i Anamarija Brkić koja se perfekcionizmom i promišljenim, ozbiljnim pristupom posljednjih godina nametnula kao najprodavanija autorica na domaćoj sceni.

Premda je ‘odrastala’ uz Cro-A-Porter na kojem je sudjelovala od prvih dana, ove se sezone nije pojavila na toj domaćoj verziji tjedna mode, nego je, umjesto na reviji, predstavlja...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
17. prosinac 2025 21:47