Veliki proboj ruževa najavljuju beauty eksperti, na temelju nekih trendova i potrošačkih navika iz 2013., te perpetuiranja pojava u industriji ljepote. Prema statistikama koje su dostupne zahvaljujući NPG Group. Inc., više je žena no ikada kupilo neki proizvod za usta u 2013. godini.
Zapravo, prodaja proizvoda za usta, a tu spadaju ruževi, sjajila, i raznovrsni balzami, su u prodaji brojkama izjednačeni s prodajom lakova za nokte, objavio je Women's Wear Daily. I to usprkos činjenici da se industrija ljepote najviše fokusirala upravo na lakove za nokte. U 2012., lakovi su u SAD-u zaradili čak 768 milijuna dolara, što je porast od 32 posto u odnosu na godinu ranije. To znači da je taj segment unutar industrije ljepote zabilježio najveći rast te godine, što je naravno bio glavni poka...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....