KONKRETAN I DUHOVIT MODNI MAGAZIN

Novi časopis STILIST od ove nedjelje na kioscima za 15 kuna uz Jutarnji!

Domaći modni magazin koji jednostavno i konkretno progovara o modi te u recesijskim vremenima savjetima, ali i popularnom cijenom želi razveseliti svoje čitatelje
 Roberto Orlić/CROPIX

Je li se i vama dogodilo da zakasnite na posao jer i uz pun ormar niste imali što obući? Uvijek vam se čini da ste u istim kombinacijama? Ili mislite da imate fantastične komade odjeće, ali ih ne znate spariti? Što mislite, bi li stilist imao posla u vašem ormaru?

Svatko može imati stilista

Upravo od ove nedjelje, 6. veljače, svatko može imati svog stilista. Novi časopis Stilist stiže na kioske za sve one koji se vole lijepo odijevati, a nisu opsjednuti modom.

Istovremeno s lansiranjem časopisa Stilist kreće web stranica stilist.hr

I nije namijenjen samo ženama nego i muškarcima kojima malo parfema i novi kroj kaputa neće ugroziti muškost.

- Stilist se zapravo sastoji od tri ključne riječi: stil, ti i list. Ideja je da to bude list u izdanju EPH koji osluškuje modno bilo svojih čitatelja. Željeli smo domaći list jer, uz sav respekt prema stranim licencama, domaći listovi ipak najbolje pogađaju ukus čitatelja - rekla je Slavica Josipović, glavna urednica novog magazina. Dodala je da je ime Stilist blago samoironično zbog toga što je stilizacija sebe u današnje vrijeme postala jako bitna, no neki to shvaćaju preozbiljno.

- Ovo je zapravo prijateljski savjetnik kako stilizirati sebe i svoj život na opušten i nepretenciozan način. Stilist je konkretan i duhovit - rekla je Slavica Josipović. Njenu posadu, uz uži tim vrsnih urednika, čine autori poput Rujane Jeger, Domagoja Jakopovića a.k.a Ribafisha i Igora Kokoruša alias dr. Lebowskog.

Strast prema modi

- Stilist se bavi modom, ali smo željeli izbjeći velike modne editorijale u kojima se najčešće pojavljuje odjeća koju prosječan Hrvat nema gdje nositi niti si je zapravo može priuštiti. Želimo pokazati da moda može biti dostupna svima i da se stil gradi umijećem, a ne isključivo novcem - kaže glavna urednica. Prema njezinu mišljenju, ljudi i dalje traže edukacijsku i zabavnu notu u magazinima, a ženski su magazini jako dobar medij. Kako tvrde u Stilistu , trenutak njihova izlaska pred čitatelje je pravi jer znaju da ni u kriznim vremenima ne blijedi strast prema modi.

- Naša glavna poruka mogla bi glasiti - i na lošu odjeću ste potrošili neki novac. Zašto ne naučiti kako tu lošu investiciju okrenuti na dobro

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
08. svibanj 2024 00:21